مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:162020-02-22اقتصادي

مشکلاتی در استعلام شماره حساب ناشران نمایشگاه کتاب


نکته ای که این روزها از برخی ناشران داخلی و خارجی شرکت کننده در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شنیده می شود، اختلال در فرآیند ثبت نام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پس از چند سال از فعالیت نمایشگاه کتاب و همکاری با بانک شهر، حدود 15 روز پیش معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تصمیم گرفت بانک عامل نمایشگاه کتاب سی و سوم را تغییر دهد.

پس از این تصمیم، تفاهمنامه ای با بانک صادرات به عنوان بانک عامل منعقد شد، اما با توجه به اینکه در دور جدید نمایشگاه تغییراتی به لحاظ پی سی پوز و اندروید پوز قرار است لحاظ شود، باید زیرساخت های این امر مورد توجه باشد؛ چرا که کل فضای نمایشگاهی زیر بار این طرح می رود.

نکته ای که این روزها از برخی ناشران داخلی و خارجی شرکت کننده در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شنیده می شود پیرامون فرآیند ثبت نام (برخلاف سال گذشته) است که با اختلالاتی همراه شده است.

عمده این مشکلات مربوط به استعلام شماره حساب ناشران بوده و احتمال می رود این اختلال به دلیل تغییر بانک عامل و سرویس های الکترونیکی است که بانک صادرات در اختیار سامانه های وزارت ارشاد گذاشته است.

همچنین علاوه بر اختلال در استعلام حساب در مواقعی این روند با تاخیر72 ساعت و در استعلام حساب مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلاتی در استعلام شماره حساب ناشران نمایشگاه کتاب

مشکلاتی در استعلام شماره حساب ناشران نمایشگاه کتاب