مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:502020-02-22سياسي

انتقادات نباید در نظام پیشنهادات گم شود


معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با اعتقاد به این که در نظام پیشنهادات نباید انتقادات را از نظر دور داشت، گفت: انتقادات هم نوعی پیشنهاد است که البته باید علاوه بر آماده بودن فضا و سازمان برای دریافت پیشنهادات برای ارائه انتقادات هم فضای مناسب فراهم شود.

- مهندس سیدحمید هاشمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری شانزدهمین همایش و دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها در تالار علامه امینی دانشگاه تهران، با بیان این که انتقاد هم نوعی پیشنهاد است، خاطرنشان کرد: اما در انتقاد باید علاوه بر ذکر ایرادات راهکارهای برطرف کردن آن ها هم عنوان شود البته باید پیش از آن در سازمان ها ظرفیت سازی شود تا در سیستم و نظام پیشنهادات صدای منتقدان شنیده شود.

معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با تأکید بر ضرورت رعایت احترام به نظرات و پیشنهادات یکدیگر گفت: اگر پیشنهادی ناقص و به صورت انتقاد مطرح شد به آن توجه شود تا ارزش افزوده ای برای سازمان مربوطه داشته باشد.

هاشمی با بیان این که در دل این انتقادات پیشنهادهای جدیدی نهفته است، افزود: باید برای پیدا کردن راهکارهایی در جهت برطرف کردن آن کوشید.

وی حرکت به سمت پیشرفت را مستلزم شنیدن صدای کارکنان و نیروهای انسانی هر سازمانی برشمرد و افزود: این انتقادات و پیشنهادات برای توسعه هر سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات نباید در نظام پیشنهادات گم شود

انتقادات نباید در نظام پیشنهادات گم شود