مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-22فرهنگي

انتشار چند رمان نوجوان از طنز تا وحشت


رمان های «ماجراهای سلطان و آقاکوچول»، «خانم فریزبی»، «هانسل و گرتل برادران گریم، تاریک تر و ترسناک تر»، «رنگ آتش شماره یک» و «دری که به کجا باز شد» به تازگی منتشر شده اند.

- رمان های ماجراهای سلطان و آقاکوچول ، خانم فریزبی ، هانسل و گرتل برادران گریم، تاریک تر و ترسناک تر ، رنگ آتش شماره یک و دری که به کجا باز شد به تازگی منتشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رمان طنز ماجراهای سلطان و آقاکوچول نوشته شهرام شفیعی با تصویرگری گل محمد خداوردی در 104 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 18هزار تومان در انتشارات پیدایش عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: پادشاه قَدَر قدرتِ مغزنخودی، با آقاکوچول نکته سنجِ رک گو راهی سفر خارجه می شوند تا ماجراهای طنز و خنده دار زیادی بیافرینند.

پادشاه با همه ندانم کاری هایش هیچ گاه از مواضع قدرقدرتانه اش پایین نمی آید، حتی اگر آقاکوچول با آن بیان تیغ دار و پرنیشش در همه موقعیت های طنز او را به باد تمسخر بگیرد.

همچنین خانم فریزبی نوشته رابرت سی.

اوبراین با ترجمه پرستو پورگیلانی از مجموعه کلاسیک های خواندنی در 328 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 59 هزار تومان در نشر یادشده منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: خانم فریزبی، موش بیوه، باید با چهارتا بچه کوچکش خیی سریع به محل سکونت تابستانی شان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار چند رمان نوجوان از طنز تا وحشت

انتشار چند رمان نوجوان از طنز تا وحشت