مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:262020-02-22اجتماعي

تأمین محتوای یکپارچه مراکز کانون در سراسر کشور کلید خورد


مدیرعامل کانون پرورش فکری از اجرای طرح تمیم با هدف تأمین محتوای یکپارچه مراکز کانون در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان می گوید طرح جدیدی برای تأمین محتوای یک پارچه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اسفند 1398 برای نخستین بار اجرا می شود تا بر اساس آن کتاب های ناشران برگزیده در جایزه کتاب ماه و سال و سرگرمی ها و اسباب بازی های منتخب به کتاب خانه های کانون در سراسر کشور ارسال شود.

فاضل نظری مدیرعامل کانون که در جمع مسئولان مراکز موفق کانون در تهران سخن می گفت، با اعلام این خبر توضیح داد: در بازدید از مرکز فرهنگی هنری استان ها، متوجه شدم سال هاست در کتاب خانه ها به کتاب های کانون محدود شده ایم در حالی که نیاز به استفاده از کتاب های موفق و تأیید شده دیگر ناشران نیز داریم.

فاضل نظری ادامه داد: هم راستا با طرح تمیم (تأمین محتوای یکپارچه مراکز)، طرح جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان نیز شکل گرفت و از این پس در هر فصل سال کتاب های برگزیده ناشران در جایزه کتاب ماه و سال از طرف کانون خریداری خواهد شد و به شکل یکپارچه در اختیار مراکز قرار می گیرد.

وی ارزش کتاب ها و اسباب بازی هایی را که تا آخر اسفند 1398 برای مراکز کانون در سراسر کشور تأمین می شود، نزدیک به 7 میلیارد تومان اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین محتوای یکپارچه مراکز کانون در سراسر کشور کلید خورد

تأمین محتوای یکپارچه مراکز کانون در سراسر کشور کلید خورد