مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:452020-02-22بين الملل

تبرئه پسران مبارک در پرونده بورس


دادگاه مصر امروز (شنبه) دو پسر رییس جمهوری اسبق این کشور و اشخاص دیگر را که در پرونده تقلب در بورس دست داشتند، تبرئه کرد.

- دادگاه مصر امروز (شنبه) دو پسر رییس جمهوری اسبق این کشور و اشخاص دیگر را که در پرونده " تقلب در بورس" دست داشتند، تبرئه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، در جلسه دادگاه کیفری قاهره که امروز در آکادمی پلیس برگزار شد، علاء و جمال دو پسر حسنی مبارک، رییس جمهوری اسبق این کشور و همه متهمان این پرونده آزاد شدند.

عبدالمجید محمود، دادستان اسبق مصر پیش از این متهمان را به اتهام دریافت غیرقانونی دو میلیارد و 51 میلیون و 28 هزار و 648 پوند مصری به دادگاه کیفری قاهره ارجاع داده بود.

دادگاه کیفری قاهره 15 سپتامبر دستور بازداشت علاء و جمال مبارک و حسن هیکل، پسر محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار نامدار و دو تن دیگر را به اتهام دستکاری در شاخص های بورس صادر کرد.

دادستانی کل مصر جمال مبارک را به توافق و مشارکت با مقامات دولتی در سودجویی غیر قانونی به نفع خود و شرکت هایش به مبلغ 493 میلیون پوند مصر متهم کرده است.

در همین راستا دادستانی کل مصر اعلام کرد که متهمان توافق کردند بانک ملی را به خاطر منافع شخصی خودشان و کسانی که با آنها در ارتباط بودند و با آنها منافع مشترکی داشتند، بفروشند و سهام این بانک را از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبرئه پسران مبارک در پرونده بورس

تبرئه پسران مبارک در پرونده بورس