مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 13:352020-02-22پزشكي

کرونا با گرم شدن هوا ضعیف می شود/افراد سالم نیازی به ماسک ندارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: زدن ماسک تنها برای کسانی که به این بیماری مبتلا شده اند و کارکنان مراکز درمانی و بهداشتی که به طور مداوم با بیماران سروکار دارند تاثیر گذار است چون در حقیقت با زدن ماسک از انتشار این بیماری از طریق این افراد جلوگیری .

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: زدن ماسک تنها برای کسانی که به این بیماری مبتلا شده اند و کارکنان مراکز درمانی و بهداشتی که به طور مداوم با بیماران سروکار دارند تاثیر گذار است چون در حقیقت با زدن ماسک از انتشار این بیماری از طریق این افراد جلوگیری می شود و لزومی ندارد افراد سالم از ماسک استفاده کنند.

حسین کریم روز شنبه سوم اسفند ماه در نخستین جلسه اطلاع رسانی کمیته ویژه ویروس کرونا در البرز اظهار کرد: اخبار مربوط به وضعیت بیماری کرونا در استان های مختلف تنها از درگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت قابل استناد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: برای جلوگیری از چندصدایی و انتشار اطلاعات و اخبار ضدونقیض حتی روئسای دانشگاهای علوم پزشکی کشور هم اجازه ارائه آمار در این خصوص را ندارند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون مورد مثبتی از ابتلا به این بیماری در استان گزارش نشده اظهار کرد: هر چند موارد مشکوکی از ابتلا به این بیماری در استان گزارش شده ولی تا کنون نتایج آزمایش هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا با گرم شدن هوا ضعیف می شود/افراد سالم نیازی به ماسک ندارند

کرونا با گرم شدن هوا ضعیف می شود/افراد سالم نیازی به ماسک ندارند