مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-22سياسي

ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر جهان


نشست بین المللی مبارزه با مواد مخدر با حضور رؤسا و مقامات ارشد پلیس 57 کشور جهان و رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کشورمان در رم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر جهان برای تبادل اطلاعات و تجربیات در رم پایتخت ایتالیا گردهم آمدند.

در این نشست بین المللی، سردار مسعود زاهدیان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کشورمان در صدر هیأتی حضوری فعال دارد.

سردار زاهدیان در حاشیه این نشست گفت: همان طوری که در نشست اعلام کردم، امروز جمهوری اسلامی ایران جهاد بزرگی را علیه مواد مخدر انجام می دهد و از انتقال آن به سایر کشورها جلوگیری می کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کشورمان افزود: ما سال های گذشته در این راه بیش از 3800 شهید و دوازده هزار جانبار داشته ایم.

رییس پلیس ایتالیا و تعداد دیگری از مقامات ایتالیایی حاضر در این نشست، از ایران به عنوان سدی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر در جهان نام بردند.

فرانکو گابریلی، رییس پلیس ایتالیا گفت: جمهوری اسلامی ایران نقشی بنیادین در مبارزه با قاچاق موادمخدر در سطح بین المللی ایفا می کند و در این راه چندین هزار قربانی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر جهان

ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر جهان