مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 19:452020-02-22اقتصادي

آغاز طرح آسفالت 251 کیلومتر راه روستایی در خوزستان


غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : همچنین امروز 6 پروژه شامل بهره برداری از 75 دوربین ثبت تخلف با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال، نصب 40 دوربین نظارت با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال ، احداث پنج مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد ریال، ایجاد سه پاسگاه پلیس راه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال، طرح روکش آسفالت شامل 181 کیلومتر ،عملیات 65 کیلومتر چیپسیل،طرح 950 کیلومتر فوگسیل با اعتباری بالغ بر یک هزارو 260 میلیارد ریال وطرح روشنایی 12 کیلومتر راه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به طرح ابرار ادامه داد: بر اساس این طرح 251 کیلومتر آسفالت راه های روستایی سهمیه استان خوزستان می باشد که پیمانکاران این پروژه مشخص شده است.

بهرامی نیا افزود : حدود پنج هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه راهداری قرارداد منعقد شده است و امیدواریم با اتمام این پروژه ها حدود 2 میلیون متر مربع از راههای استان لکه گیری شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه باید زیرساخت های مناسبی در استان داشته باشیم تا بتوانیم جابه جایی که در شبکه راه ها انجام می شود به سهولت و ایمن باشد ، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح آسفالت 251 کیلومتر راه روستایی در خوزستان

آغاز طرح آسفالت 251 کیلومتر راه روستایی در خوزستان