مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 03:302020-02-23اقتصادي

این هیأت، ماهانه 1000 سبدکالا بین نیازمندان توزیع می کند


در طول ماه این گروه جهادی هزار سبد و در برخی ایام بیش از این تعداد سبد کالا در نقاط مختلف کشور به خصوص جنوب تهران توزیع می کند که ارزش ریالی این اقلام حدود 500 تا 900 هزار تومان است.

- حجت الاسلام سیدامیر عبدالمالکی، مسئول گروه جهادی الکفیل وابسته به هیأت یا کفیل تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت های این مجموعه در راستای کمک رسانی به مردم اظهار داشت: این گروه جهادی در امر تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق مختلف محروم کشور تلاش دارد.

به طورمثال شاید مردم باور نداشته باشند اما در منطقه 12 تهران مدارسی وجود دارند که از لحاظ آب گرم کن و شوفاژ با مشکلاتی مواجه هستند و یا مدارسی در کشور وجود دارد که از لحاظ وسایل گرمایشی و سرویس بهداشتی با مشکل روبرو هستند که گروه ما در رفع آن ها تلاش می کند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیت های این گروه جهادی برگزاری کلاس آموزشی تقویتی برای دانش آموزان خوزستان و لرستان است.

توزیع روزانه هزار پرس غذای گرم میان دانش آموزان محروم عبدالمالکی با اشاره به اجرای پویش اطعام مهدوی گفت: براساس این طرح به صورت یک روز در میان، هزار پرس غذای گرم در مدارس مناطق محروم میان دانش آموزان توزیع می شود، زیرا بسیاری از خانواده های این مناطق امکان تهیه غذا برای فرزندان خود را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این هیأت، ماهانه 1000 سبدکالا بین نیازمندان توزیع می کند

این هیأت، ماهانه 1000 سبدکالا بین نیازمندان توزیع می کند