مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 04:452020-02-23پزشكي

توصیه های تغذیه ای برای مقابله با ویروس کرونا


رییس انجمن تغذیه استان اصفهان با اشاره به توصیه های تغذیه ای برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، تأکید کرد: توصیه های تغذیه ای برای سالمندان، - ایسنا/اصفهان رییس انجمن تغذیه استان اصفهان با اشاره به توصیه های تغذیه ای برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، تأکید کرد: توصیه های تغذیه ای برای سالمندان، کودکان، زنان باردار و افراد مصرف کننده کورتون یا افراد مبتلا به سرطان بسیار مهم است و باید جدی تر گرفته شود.

حمیدرضا طغیانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص توصیه های تغذیه ای برای مقابله با ویروس کرونا، اظهارکرد: بهتر است در این روزها مصرف کدو حلوایی را در رژیم روزانه خود قرار دهید و همچنین مواد غذایی شیرین و نوشیدنی های شیرین را محدود کنید.

وی با بیان اینکه شهروندان از مصرف روغن های جامد پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: مصرف غذاهای سرخ کردنی را به حداقل برسانید و روزانه حتما یک عدد تخم مرغ یا دو عدد سفیده آن را مصرف کنید، البته به صورت آب پز و سفت شده باشد و از مصرف تخم مرغ نیم پز خودداری کنید.

ادویه مصرف کنید رییس انجمن تغذیه استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان ادویه جاتی نظیر زردچوبه و زعفران را در این روزها بیشتر استفاده کنند، تصریح کرد: البته ادویه جات باید در پایان پخت استفاده شود و از نوع مرغوب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های تغذیه ای برای مقابله با ویروس کرونا

توصیه های تغذیه ای برای مقابله با ویروس کرونا