مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:052020-02-23فناوري

نصب دستگاه پایش آنلاین آلودگی در اسکله های نفتی بندر شهید رجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نصب دستگاه پایش آنلاین آلودگی نفتی در اسکله وی‍ژه حمل مواد نفتی بندر شهید رجایی برای اولین بار در بنادر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اله مراد عفیفی پور ضمن تشریح نحوه فعالیت دستگاه پایش آنلاین آلودگی نفتی اظهار داشت: این دستگاه با استفاده از امواج الکترو مغناطیسی آلودگی نفتی را در محدوده دید سنسورهای خود رؤیت نموده و از طریق فرستنده های رادیویی به دستگاه گیرنده ارسال می کند.

وی ادامه داد: دستگاه گیرنده نیز پس از دریافت فرکانس مربوطه در صورت وجود هرگونه موادآلاینده نفتی بر روی آب، یافته های خود را به کامپیوتر کاربر اطلاع داده و از طریق آلارم هایی وقوع آلودگی را با ذکر موقعیت جغرافیایی اعلام می کند.

عفیفی پور گفت: پس از اطلاع کاربر و شناسایی محل دقیق آلودگی، تیم های دریایی و اجرایی اقدامات پیشگیرانه را به منظور جلوگیری از بسط و گسترش آلودگی به محیط های پیرامونی انجام می دهند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه تعیین محل نمونه برداری از اهمیت بالایی جهت دستیابی به اطلاعات موثق برخوردار است تصریح کرد: پس از اجرای دقیق عملیات مکان یابی دستگاه پایش آنلاین آلودگی نفتی در محل نصب و بررسی ها در هر شرایط آب و هوایی و به صورت شبانه روزی انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دستگاه پایش آنلاین آلودگی در اسکله های نفتی بندر شهید رجایی

نصب دستگاه پایش آنلاین آلودگی در اسکله های نفتی بندر شهید رجایی