مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:502020-02-23فرهنگي

مسابقه «ایران» کپی «برنده باش» نیست/ دلیل اقبال به اجرای بازیگران


فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما ضمن ارائه توضیحاتی درباره ویژگی های مسابقه «ایران» به عنوان مسابقه تازه این شبکه، درباره تفاوت های آن با «برنده باش» توضیحاتی ارائه کرد.

- فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما ضمن ارائه توضیحاتی درباره ویژگی های مسابقه ایران به عنوان مسابقه تازه این شبکه، درباره تفاوت های آن با برنده باش توضیحاتی ارائه کرد.

فضل الله شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه یک سیما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقه ایران که قرار است به زودی با اجرای سام درخشانی روی آنتن این شبکه برود، توضیح داد: مسابقه ایران که با محور هویت ایران تولید می شود، فعلاً دو روز در هفته پخش می شود اما در ایام نوروز 99 هر شب روی آنتن می رود.

وی در واکنش به شائبه های مطرح شده درباره شباهت این مسابقه با برنده باش که هر دو توسط یک تهیه کننده ساخته شده است هم بیان کرد: مسابقه ایران در راستای ترویج کار گروهی است در حالی که مبنای برنده باش کار فردی بود.

از طرفی تفاوت عمده ای در ساختار و محتوا بین این مسابقه با مسابقه قبلی که هاشم رضایت تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت، وجود دارد.

آن مسابقه درباره اطلاعات عمومی بود اما این مسابقه فقط درباره ایران است که حوزه های جغرافیایی، تاریخی، سیاسی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه «ایران» کپی «برنده باش» نیست/ دلیل اقبال به اجرای بازیگران

مسابقه «ایران» کپی «برنده باش» نیست/ دلیل اقبال به اجرای بازیگران