مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-23سياسي

تحلیل روابط خارجی ایران در هجدهمین نشست والعصر حوزه هنری یزد


هجدهمین نشست اندیشه ورزی «والعصر» با موضوع «توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم» با حضور «اکبر غفوری» مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد هجدهمین نشست اندیشه ورزی والعصر با موضوع توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم با حضور اکبر غفوری مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در یزد برگزار می شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در این نشست به تبیین و تحلیل سایر توصیه ها همچون؛ عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی ایران و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی می پردازد.

علم و پژوهش، معنویت و اخلاق و اقتصاد از دیگر توصیه های رهبر انقلاب در این بیانیه است که در جلسه های قبلی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

این دوره نشست والعصر امروز یکشنبه چهارم اسفند، ساعت 19:30 با حضور قشرهای مختلف مردم از جمله روحانیون، طلاب، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان فرهنگی و علاقه مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان واقع در بلوار شهید پاک نژاد برگزار می شود.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل روابط خارجی ایران در هجدهمین نشست والعصر حوزه هنری یزد

تحلیل روابط خارجی ایران در هجدهمین نشست والعصر حوزه هنری یزد