مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:462020-02-23سياسي

استفاده از زبان محلی در رسانه ها به معنی جدایی طلبی نیست


شهرام دبیری، روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به روز جهانی زبان مادری و اصل 15 قانون اساسی، افزود: زبان و خط رسمی ایران فارسی بوده اما آموزش زبان های محلی در کنار آن آزاد است.

وی همچنین با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و قدردانی از حضور 43 درصدی مردم تبریز و آذربایجان شرقی در این انتخابات، اظهار داشت: انتخابات مجلس با موفقیت در سطح استان برگزار شد و مردم با وجود شرایط بد اقتصادی با وقت شناسی در این دوره از انتخابات نیز حضور یافتند.

رییس شورای اسلامی تبریز گفت: انتظار می رود در این دوره مجلس نمایندگان با تمام قوا و به صورت متحد به مشکلات مردم و جامعه توجه کنند و در وضع قوانین دقت عمل بیشتری داشته باشند.

دبیری با اشاره به روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی ادامه داد: روزگاری تبریز مهد معماری ایران بود و معماران تبریزی در شهرهایی مثل اصفهان مشغول به کار بودند اما اکنون مسایل مالی باعث شده خلاقیت در معماری این شهر و معماری اسلامی مشاهده نشود.

وی ناراحتی و عدم رضایت شهروندان از مجموعه شهرداری و شورا به دلیل وجود چاله ها در خیابان ها را به حق دانست و یادآوری کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده این چاله ها هرچه سریعتر رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از زبان محلی در رسانه ها به معنی جدایی طلبی نیست

استفاده از زبان محلی در رسانه ها به معنی جدایی طلبی نیست