مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:552020-02-23اقتصادي

420 میلیارد طرح توسعه دامداری در کردستان به بانک ها معرفی شد


سید احمد ذکریایی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هم اکنون دنبال اجرای طرح پیشران افزایش تولید گوشت قرمز استان هستیم، اظهار داشت: در این راستا تسهیلات بانکی برای طرح های صنعتی بزرگ و نیمه صنعتی درخواست شده و تقاضای آنها مورد پیگیری قرار گرفته و بعضی از آنها موفق به تکمیل پرونده برای دریافت تسهیلات شده اند.

وی افزود: طرح های نیمه صنعتی تقاضای بسیار زیادی نسبت به طرح های صنعتی داشته و بعضی از آنها اجرا شده و موفق به جذب تسهیلات شده اند و مابقی در نوبت دریافت تسهیلات هستند و این سازمان منتظر موافقت با تسهیلات کم بهره از طریق صندوق توسعه ملی یا سایر منابع تسهیلاتی است.

ذکریایی نژاد اضافه کرد: در سال جاری تاکنون حدود 420 میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز طرح ها برای بهره مندی از تبصره 18 استانی به بانک ها معرفی شده که حدود 170 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: طرح پیشران افزایش تولید گوشت قرمز استان با 9 پروژه توسعه ای، اصلاح نژادی و ایجادی در سومین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مصوب شد و در آذر ماه سال 1397 در کمیسیون کشاورزی مجلس نیز به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

420 میلیارد طرح توسعه دامداری در کردستان به بانک ها معرفی شد

420 میلیارد طرح توسعه دامداری در کردستان به بانک ها معرفی شد