مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:102020-02-23سياسي

افزایش سقف بودجه سال 99/افزایش سهم درآمدهای پایدار


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گفت: بودجه شهرداری برای سال 99 پس از بررسی در کمیسیون های برنامه و بودجه و تلفیق رقم بودجه به 31 هزار 332 میلیارد تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن رسولی در جلسه علنی امروز دربررسی لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران، سازمانها، و شرکت های تابعه (بخش های درآمدها، منابع و تبصره ها) در شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: خدمت دست اندرکاران انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خسته نباشید می گویم و صرف نظر از کیفیت فرایند اجرای قانون انتخابات که بحث های فراوانی دارد، به آن دسته از منتخبین مردم که در مرحله اول موفق شدند به مجلس راه یابند، تبریک عرض می کنم و امیدوار هستم برای اداره کشور در شرایط سخت معیشتی مردم توان پیگیری لازم را داشته باشند.

وی درباره کلیات لایحه بودجه شهرداری تهران در سال 1399، اظهار کرد: بودجه سال 98 که اولین سال برنامه سوم توسعه شهر تهران است، 18 هزار و 820 میلیارد تومان بود.

بر اساس جدول منابع و مصارف مصوب برنامه سوم، مقرر شد شهرداری در برنامه پنج ساله حداقل به میزان 150 هزار میلیارد تومان تامین منابع کند.

از آنجا که تصویب برنامه به طول انجامید، شهرداری لایحه متمم سال 98 را تهیه و به شورا ارسال کرد تا فاصله بودجه امسال نسبت به برنامه سوم بیشتر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف بودجه سال 99/افزایش سهم درآمدهای پایدار

افزایش سقف بودجه سال 99/افزایش سهم درآمدهای پایدار