مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-23ورزشي

لغو مسابقات سنگ نوردی جام فجر سرعت و سرطناب نونهالان و نوجوانان به دلیل کرونا


تمامی مسابقات سنگ نوردی جام فجر به دلیل ویروس کرونا لغو شده و همچنین تمامی ورودی های پرداخت شده از طرف ورزشکاران به آنان برگردانده خواهد شد.

- تمامی مسابقات سنگ نوردی جام فجر به دلیل ویروس کرونا لغو شده و همچنین تمامی ورودی های پرداخت شده از طرف ورزشکاران به آنان برگردانده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی در اطلاعیه اعلام کرد، کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در پی اطلاعیه مورخ 3 اسفندماه ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر لغو تمامی رویدادهای ورزشی، به منظور اهمیت حفظ سلامتی ورزشکاران و دست اندرکاران و همچنین علاقمندان، به سهم خود از تمامی عوامل برگزاری مجموعه مسابقات سنگ نوردی جام باشگاه ها، جام فجر سرعت و سرطناب نونهالان و نوجوانان اعم از میزبان این دوره از مسابقات اداره کل ورزش و جوانان، هیأت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان، تیم های طراحی، داوری، حمایت چیان، پزشکی، مدیریت باشگاه ها، مربیان و سرپرستان، ورزشکاران محترم، والدین گرامی به واسطه همکاری های لازم قدردانی می نماید.

همچنین ورودیه واریزی تمامی ورزشکاران برای مسابقه آتی منظور می گردد و چنانچه نظر بر انصراف باشد مبلغ واریزی در فرصت مقتضی عودت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مسابقات سنگ نوردی جام فجر سرعت و سرطناب نونهالان و نوجوانان به دلیل کرونا

لغو مسابقات سنگ نوردی جام فجر سرعت و سرطناب نونهالان و نوجوانان به دلیل کرونا