مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-23ورزشي

نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارومیه را بهتر بشنانیم


سید سلمان ذاکر، روح الله حضرت پور و وحید جلال زاده سه نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ارومیه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه عصر دیروز با معرفی منتخبان مردم به پایان رسید و سید سلمان ذاکر، محمد حضرت پور و وحید جلال زاده به عنوان نمایندگان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

براساس اعلام فرمانداری ارومیه، سید سلیمان ذاکر با 138 هزار و 436 رای، روح الله حضرت پور با 86 هزار و 910 رای و وحید جلال زاده با 80 هزار و 94 رای به عنوان منتخبان مردم ارومیه در انتخابات مجلس یازدهم انتخاب شدند.

  سید سلمان ذاکر متولد سال 1345 و اهل ارومیه است که در سال 62وارد حوزه علمیه تبریز شد.

از سوابق وی می توان به استاد حوزه و دانشگاه، قاضی تحقیق و ناظر زندانهای ارومیه، مسئول دفتر امور زندان های شهرستان ارومیه، بازرس قضایی کل کشور و نماینده مردم ارومیه در مجلس هشتم اشاره کرد.

  روح الله حضرت پور که متولد سال 1362 و از اهالی ارومیه است و کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد اورمیه دارد، علاوه بر عضویت در شورای اسلامی شهر، عضویت و فعالیت در سازمانهای مردم نهاد و هیات های ورزشی و مذهبی و عضویت در اتاق فکر شهرداری اورمیه را در رزومه کاری خود داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارومیه را بهتر بشنانیم

نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارومیه را بهتر بشنانیم