مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-23ورزشي

اظهار نظر عجیب مسئول سازمان لیگ؛ نمی دانستیم لیگ چین به خاطر کرونا لغو شده!+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ساعاتی پیش در برنامه زنده تلویزیونی سلام صبح بخیر با اشاره به این موضوع که چرا با ورود بیماری کرونا به کشورمان همچنان رقابت های فوتبال در حال برگزاری است و دستوری بر .

- اظهار نظر عجیب مسئول سازمان لیگ؛ نمی دانستیم لیگ چین به خاطر کرونا لغو شده!+عکس رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: اینکه در برنامه تلویزیونی گفتم مسابقات چین در حال برگزاری است به خاطر اطلاعات غلطی بود که به من داده شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ساعاتی پیش در برنامه زنده تلویزیونی سلام صبح بخیر با اشاره به این موضوع که چرا با ورود بیماری کرونا به کشورمان همچنان رقابت های فوتبال در حال برگزاری است و دستوری بر لغو آن داده نشده به مجری تلویزیونی گفت: همانطور که می دانید مرکز این بحران (کرونا) کشور چین است و مسابقات آن ها هم بدون حضور تماشاگران برگزار می شود .

این جمله در حالی بیان شد که مسابقات لیگ برتر فصل 2020 فوتبال چین که قرار بود هفته اولش از این هفته (22 فوریه دیروز) تازه استارت بخورد به تعویق افتاده و به تاریخ نامعلومی موکول شده است و بر خلاف سری آ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر عجیب مسئول سازمان لیگ؛ نمی دانستیم لیگ چین به خاطر کرونا لغو شده!+عکس

اظهار نظر عجیب مسئول سازمان لیگ؛ نمی دانستیم لیگ چین به خاطر کرونا لغو شده!+عکس