مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-23سياسي

فراگیر شدن نهضت مهارت افزایی در حوزه رزمی یکی از فعالیت های بسیج است


برگزاری همایش بزرگ نمایش گردان های رزمی ذوالفقار و امام حسین (ع) بوده، یکی از فعالیت های بسیج در جهت فراگیر شدن نهضت مهارت افزایی در حوزه رزمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از شهرستان ساری ، نقش بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی، بی بدیل و موثر بوده و در طول زمان های مختلف در حوزه خدمت رسانی به مردم تعریف شده است چراکه بسیج به معنای خدمت رسانی خالصانه و بدون چشم داشت به مردم عزیز ایران اسلامی است.

وحدت و همبستگی ملی جزء در سایه امنیت ملی تحقق نمی پذیرد و بسیج آن گاه می تواند در ایجاد هدف مزبور موفق عمل کند که در به وجود آوردن امنیت ملی با موفقیت و اقتدار انجام وظیفه کند و انقلاب مطلقاً جزء در سایه وجود امنیت ملی و فضای آرام کشور تحقق پذیر نیست.

اینجاست که نقش بسیار حساس و جایگاه پراهمیت بسیج مشخص می شود بنابراین باید عواملی که موجب اقتدار، سربلندی، پیشرفت و امنیت ملی ایران شده است از جمله بسیج را محترم دانست و نسبت به آن تعصب داشته باشیم.

رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مورد امنیت ملی و آرامش کشور که مساله بسیار مهمی است، فرمودند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از عوامل اقتدار کشور است که نشانه خشم و ناراحتی از آن، در تبلیغات بین المللی و اظهارات سیاسیون استکبار کاملاً آشکار است، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی به وجود آوردن محیطی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیر شدن نهضت مهارت افزایی در حوزه رزمی یکی از فعالیت های بسیج است

فراگیر شدن نهضت مهارت افزایی در حوزه رزمی یکی از فعالیت های بسیج است