مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-23بين الملل

تشکیل پارلمان دانش آموزی در امارات


شورای عالی مادران و کودکان امارات از تشکیل اولین پارلمان دانش آموزی در این کشور براساس توافقی که این شورا با شورای ملی فدرال امضا کرده، خبر داد.

- شورای عالی مادران و کودکان امارات از تشکیل اولین پارلمان دانش آموزی در این کشور براساس توافقی که این شورا با شورای ملی فدرال امضا کرده، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، شورای عالی مادران و کودکان امارات اعلام کرد، این اقدام همسو با برنامه های توانمندسازی سیاسی است که خلیفه بن زاید آل نهیان، رییس امارات آن را آغاز کرده است.

این اظهارات طی کنفرانس مطبوعاتی ایراد شد که شورای مشورتی کودکان در شورای عالی مادران و کودکان امارات در مناره السعدیات ابوظبی تحت نظارت فاطمه دختر مبارک، رییس اتحادیه کل زنان برگزار کرد.

در همین راستا، ثانی الزیودی، وزیر تغییرات آب و هوایی و محیط زیست امارات تصریح کرد: همکاری به دلیل آب و هوا و محیط زیست بر دوشادشی نقش های تمامی طیف های جامعه متمرکز است نه فقط تلاش های بخش دولتی.

مردم به ویژه جوانان و نوجوانان مهمترین اقشار جامعه را تشکیل می دهند و اگر هوشیاری این اقشار نسبت به سازوکار و معیارهای صحیح برای تعامل با محیط زیست و رویکردهای مداوم در مصرف ارتقا پیدا کند آنها قادر به ایجاد تغییر مثبت و کارآمد در مسیر این همکاری هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پارلمان دانش آموزی در امارات

تشکیل پارلمان دانش آموزی در امارات