مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:302020-02-23سياسي

مجلس یازدهم تکلیف FATF را مشخص کند


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که «می توان با تجدیدنظر در لوایح مورد تاکید گروه اقدام ویژه مالی (FATF) جلوی آسیب به کشور را گرفت»، - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که می توان با تجدیدنظر در لوایح مورد تاکید گروه اقدام ویژه مالی (FATF) جلوی آسیب به کشور را گرفت ، گفت: انتظار می رود نمایندگان در مجلس دهم تکلیف لوایح CFT و پالرمو را مشخص کنند.

شهروز برزگر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدام FATF در قراردادن نام ایران در لیست سیاه گفت: مجلس دهم به چهار لایحه دولت و کنوانسیون ها مورد تاکید FATF رای مثبت داد اما متاسفانه این لوایح به تایید شورای نگهبان نرسید و با اصرار مجلس شورای اسلامی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شد.

مجمع تشخیص محلی برای رفع موارد اختلافی بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی است اما نتوانست درباره دو لایحه CFT و پالرمو تعیین تکلیف کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به این وضعیت طبق پیش بینی های قبلی FATF ایران را در لیست سیاه قرار داد این بدان معناست که چند بانک در چند کشور که با حکم حکومت شان با ما مراوده مالی داشتند هزینه های شان بیشتر شده و این به معنای تحمیل هزینه بیشتر به کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم تکلیف FATF را مشخص کند

مجلس یازدهم تکلیف FATF را مشخص کند