مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-23ورزشي

لغو برنامه های مختلف در مشهد برای پیشگیری از ابتلای به کرونا


این در حالی است که هنوز هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی گزارش نشده است و رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز در جلسه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: شهروندان خراسانی بدون نگرانی از ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

در همین راستا دیدار تیم های فوتبال شهرخودرو با نفت مسجد سلیمان عصر امروز بدون تماشاگر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی علت این تصمیم را پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با توجه به اطلاعیه های صادره از سوی وزارت ورزش و سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد.

امروز مسابقات پرورش اندام، فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک قهرمانی باشگاههای خراسان رضوی نیز به دلیل رعایت مراقبتهای بهداشتی در خصوص انتشار ویروس کرونا و ابتلای احتمالی شهروندان به این ویروس در مراکز جمعیتی لغو شد.

فدراسیون پزشکی ورزشی پیشتر در اطلاعیه ای اعلام کرده بود تمامی مسابقات ورزشی کشور از روز دوشنبه به مدت 10 روز لغو می شود.

همچنین سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان خراسان رضوی با هدف پیشگیری و مقابله با شیوه ویروس کرونا که امروز قرار بود ساعت 18 عصر در اردوگاه فرهنگی تربیتی ثامن الحجج مشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو برنامه های مختلف در مشهد برای پیشگیری از ابتلای به کرونا

لغو برنامه های مختلف در مشهد برای پیشگیری از ابتلای به کرونا