مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:002020-02-23اقتصادي

سهم 32 درصدی اشتغال بانوان از منابع کمیته امداد فارس


مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره) استان فارس گفت: سهم زنان تحت پوشش کمیته امداد از تسهیلات اشتغال این نهاد تاکنون 90 میلیارد تومان بوده است که به لحاظ ریالی 32 درصد از اعتبارات را شامل می شود.

- ایسنا/فارس مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره) استان فارس گفت: سهم زنان تحت پوشش کمیته امداد از تسهیلات اشتغال این نهاد تاکنون 90 میلیارد تومان بوده است که به لحاظ ریالی 32 درصد از اعتبارات را شامل می شود.

محمد بذرافشان در گفت و گو با ایسنا از افزایش سقف تسهیلات اشتغال در مقایسه با سال 97 خبر داد و گفت: امسال باتوجه به موافقت بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی سقف تسهیلات اشتغال از 20 میلیون به 50 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی گفت: امسال بالغ بر 215 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع قرض الحسنه بانکی بین بانک های عامل توزیع و بیشتر از 195 میلیارد آن به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس پرداخت اعتبارات اشتغال به مددجویان را طبق بند ب تبصره 16 قانون بودجه کشور اعلام و خاطرنشان کرد: بازپرداخت تسهیلات 5 ساله و با کمترین کارمزد یعنی 4 درصد است.

بذرافشان با اشاره به اینکه سرپرست خانوار تحت پوشش برای دریافت تسهیلات بانکی اولویت دارد، گفت: 70 درصد از تسهیلات به سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد پرداخت می شود و مابقی به فرزندان مددجو یا افراد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 32 درصدی اشتغال بانوان از منابع کمیته امداد فارس

سهم 32 درصدی اشتغال بانوان از منابع کمیته امداد فارس