مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-23اقتصادي

راه حل عدم دریافت پیامک قبض برق، آب و گاز را اینجا بخوانید


بعد از اجرایی شدن طرح قبض سبز، قبض پیامکی جایگزین قبض کاغذی شد؛ اما اگر گوشی مشترک خاموش باشد و یا ملک به فرد دیگری اجاره داده شود، برای اطلاع از جزییات قبض چه باید کرد؟ - بعد از اجرایی شدن طرح قبض سبز، قبض پیامکی جایگزین قبض کاغذی شد؛ اما اگر گوشی مشترک خاموش باشد و یا ملک به فرد دیگری اجاره داده شود، برای اطلاع از جزییات قبض چه باید کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بامن 24، در صورت عدم دریافت پیامک قبوض شهری، باید استعلام قبض خود را بگیرید و سپس آن را پرداخت کنید.

سامانه بامن 24 امکان استعلام قبوض را فراهم کرده، شما می توانید قبوض خود را استعلام بگیرید و به صورت گروهی آنها را پرداخت کنید.

استعلام قبض برق و آب بدون شناسه پرداخت برای استعلام قبض برق و آب در سامانه بامن 24 نیازی به شناسه پرداخت نیست و تنها با شناسه قبض به راحتی می توانید استعلام بگیرید و قبض خود را پرداخت کنید.

استعلام قبض تلفن ثابت، همراه اول و ایرانسل بدون شناسه قبض تنها با واردکردن شماره موردنظر در سامانه بامن 24 می توانید صورتحساب میان دوره و پایان دوره قبوض خود را مشاهده کنید.

استعلام قبض گاز بدون شناسه قبض شما می توانید برای استعلام قبض گازبدون شناسه قبض ، به سامانه بامن 24 مراجعه کنید، شماره اشتراک خود را وارد کرده و استعلام بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل عدم دریافت پیامک قبض برق، آب و گاز را اینجا بخوانید

راه حل عدم دریافت پیامک قبض برق، آب و گاز را اینجا بخوانید