مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-23بين الملل

هشدار پاپ درباره راه حل های ناعادلانه برای صلح خاورمیانه


رهبر مسیحیان کاتولیک جهان امروز (یکشنبه) در اظهاراتی کنایه آمیز به طرح به اصطلاح صلح معامله قرن دونالد ترامپ نسبت به مطرح کردن راه حل های ناعادلانه برای درگیری اسراییل و فلسطین هشدار داده و این راه حل ها را پیش درآمد بحران های جدید خواند.

- هشدار پاپ درباره راه حل های "ناعادلانه" برای صلح خاورمیانه رهبر مسیحیان کاتولیک جهان امروز (یکشنبه) در اظهاراتی کنایه آمیز به طرح به اصطلاح صلح "معامله قرن" دونالد ترامپ نسبت به مطرح کردن "راه حل های ناعادلانه" برای درگیری اسراییل و فلسطین هشدار داده و این راه حل ها را پیش درآمد بحران های جدید خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان این اظهارنظرها را در شهر بندری باری در جنوب ایتالیا مطرح کرد.

او با هدف شرکت در یک اجلاس اسقف های متعلق به تمامی کشورهای حوزه مدیترانه به این شهر سفر کرده است.

پاپ فرانسیس عنوان کرد: منطقه مدیترانه در حال حاضر با تهدید بروز بی ثباتی و درگیری، چه از سمت خاورمیانه و چه از سمت شمال آفریقا و چه از جانب گروه های قومی و مذهبی و گروه های دیگر مواجه است.

این رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در ادامه خاطرنشان کرد: ما همچنین نمی توانیم درگیری همچنان حل نشده میان اسراییلی ها و فلسطینی ها را با ایجاد خطر راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پاپ درباره راه حل های ناعادلانه برای صلح خاورمیانه

هشدار پاپ درباره راه حل های ناعادلانه برای صلح خاورمیانه