مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:462020-02-23پزشكي

36 مورد مشکوک به بیماری کرونا در منطقه کاشان شناسایی شدند


سید علیرضا مروجی روز یکشنبه در نشست توجیهی با خبرنگاران در سالن مدیریت بحران فرمانداری کاشان گفت: 29 نفر از این بیماران در شهرستان کاشان و هفت نفر در شهرستان آران وبیدگل هستند.

وی بیان کرد: 6 نفر از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در کاشان و 2 نفر در آران وبیدگل به دستگاه ونتیناتور (برای تنفس) وصل هستند و احتمال بهبودی آنها وجود دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، میانگین سنی بیماران مشکوک در این منطقه را از 27 تا بالای 80 سال عنوان کرد و افزود: یکی از بیماران که 81 سال داشت و دارای فشار خون نیز بود، جان خود را از دست داد اما نمی توان گفت که علت مرگ ویروس کرونا بوده است.

وی تصریح کرد: بیماران مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در مرکزهای درمانی منطقه بستری هستند و این امکان وجود دارد که مبتلا به سرماخوردگی و آنفلوانزای معمولی یا دارای گلودرد چرکین باشند.

مروجی تاکید کرد: علت بستری شدن این بیماران، اطمینان حاصل کردن از کنترل بیماری کرونا در منطقه کاشان است.

وی یادآور شد: بر اساس دستورالعمل سازمان بهداشت جهانی، بیمار مشکوک به کرونا به کسی اطلاق می شود که دارای تب، سرفه و مشکل تنفسی یا تنگی نفس باشد.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تا پیش از روز پنجشنبه هفته گذشته پیشینه سفر در 14 روز گذشته به کشور چین نیز جزو دستورالعمل های سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 مورد مشکوک به بیماری کرونا در منطقه کاشان شناسایی شدند

36 مورد مشکوک به بیماری کرونا در منطقه کاشان شناسایی شدند