مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:402020-02-23اقتصادي

خودکفایی در تولید دستگاه همودیالیز ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی


یک شرکت دانش بنیان داخلی با استفاده از «تسهیلات سرمایه در گردش» صندوق نوآوری و شکوفایی قرار است بخش مهمی از نیاز داخل به دستگاه همودیالیز کشور را تامین و در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، بهروز سبک دست، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در مورد قرارداد تولید دستگاه های همودیالیز و قرارداد منعقده در این رابطه با هیات امنای صرفه جویی ارزی، گفت: برای رفع نیاز وزارت بهداشت به دستگاه همودیالیز، تفاهم نامه ای منعقد شده است که به موجب این تفاهم نامه به مدت سه سال، سالانه 1080 دستگاه همودیالیز تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

این میزان دستگاه در سال به صورت دو قرارداد 540 دستگاهی تنظیم می شود.

به عبارت دیگر ذیل تفاهم نامه منعقد شده، شرکت ما موظف است که در قالب 6 قرارداد 540 دستگاهی نیاز وزارت بهداشت را به این دستگاه در مدت زمان سه سال مرتفع کند، بر همین اساس یک محموله 540 دستگاهی پایان آذر ماه سال جاری تحویل شد و در حال تولید برای محموله دوم هستیم.

  دریافت 11 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش از صندوق نوآوری و شکوفایی  وی در مورد تسهیلاتی که این شرکت از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای تولید دستگاه همودیالیز دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید دستگاه همودیالیز ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

خودکفایی در تولید دستگاه همودیالیز ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی