مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:052020-02-23پزشكي

تمهیدات لازم جهت جلوگیری از ورود کروناویروس به مراغه انجام شده است


حمید شکری روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه های مقابله با این ویروس که با حضور مسوولان شهرستان، رییس و معاونان دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد، اظهار داشت: در مراغه آمادگی جهت پیشگیری از ورود بیماری کروناویروس به شهرستان انجام شده و در ارتباط با مبتلایان احتمالی آماده هستیم و خوشبختانه تاکنون مورد مشکوکی در مراغه مشاهده نشده است.

وی گفت: تاکید بر این است که مردم پیشگیری های لازم را انجام و توصیه های بهداشتی را از طریق مراجع مربوطه پیگیری و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

شکری افزود: سیستم بهداشت و درمان در مراغه تمهیدات لازم را فراهم کرده و در صورت مشاهده موارد نسبت به پذیرش و دیگر اقدامات مورد نیاز بعدی آمادگی لازم و کافی را دارد.

وی اضافه کرد: فضاهای مناسب از سوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان در خصوص بیماری کرونا پیش بینی شده و هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

فرماندار مراغه با تاکید بر رعایت مسایل بهداشت فردی گفت: در ارتباط با برخی اقلام و وسایل مصرفی و پیشگیری تصمیمات اساسی در شهرستان گرفته شده و تمامی اقلام مورد نیاز فراهم شده و در نیاز در اختیار مردم قرار می گیرد.

شکری گفت: همچنین تیم نظارتی در خصوص توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز تشکیل شده و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم جهت جلوگیری از ورود کروناویروس به مراغه انجام شده است

تمهیدات لازم جهت جلوگیری از ورود کروناویروس به مراغه انجام شده است