مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:002020-02-23سياسي

جداسازی آب شرب و غیرشرب ضروری است


در هیچ جای دنیا نداریم که آب تصفیه شده باکیفیت بالا در حوزه شرب، استحمام و موارد بهداشتی استفاده شود، باید جداسازی آب شرب و غیر شرب جدی گرفته شود.

- ایسنا/قزوین معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در هیچ جای دنیا نداریم که آب تصفیه شده باکیفیت بالا در حوزه شرب، استحمام و موارد بهداشتی استفاده شود، باید جداسازی آب شرب و غیر شرب جدی گرفته شود.

علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین در مراسم یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی استان قزوین که امروز چهارم اسفند ماه در سالن اجتماعات شرکت برق قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در مقطعی نیاز بود که آب و فاضلاب روستایی داشته باشیم اما اکنون با توجه به شرایط نیاز به یکپارچه سازی احساس می شد و یکپارچه سازی به نفع مردم خواهد بود.

وی افزود: از ظرفیت هر دو شرکت برای جبران نواقص استفاده می شود همچنین از ظرفیت های مالی این شرکت در حوزه روستایی بیشتر استفاده خواهد شد و نیروی انسانی نیز حتماً مورداستفاده بیشتری قرار خواهد گرفت و باید در انتصابات بین هر دو شرکت توازن برقرار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: طی پنج سال آینده تعداد زیادی از نیروهای شرکت آب و فاضلاب شهری بازنشسته می شوند که باید برای این موضوع برنامه ریزی و نیروسازی خوبی صورت بگیرد تا کمبود نیروی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جداسازی آب شرب و غیرشرب ضروری است

جداسازی آب شرب و غیرشرب ضروری است