مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 15:402020-02-23اقتصادي

مازندران رتبه یک صادرات گل و گیاه کشور را دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: مازندران در صادرات گل و گیاه رتبه نخست کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، هفتمین نمایشگاه گل و گیاه بابل در فضایی به مساحت 4 هزار متر مربع، با 2 هزار و 200 متر مربع غرفه در 103 غرفه افتتاح شد.

مهدی رازجویان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: از مزایای این نمایشگاه شناسایی تولیدکننده و ارتباط مستقیم با مصرف کننده با حذف واسطه هاست، حذف دلال و واسطه و کمک به عرضه مستقیم محصولات گل و گیاه نه به نفع تولیدکننده و مصرف کننده است.

رازجویان تصریح کرد: از مهم ترین فواید این جشنواره کمک به افزایش سرانه فضای سبز است، فضای سبز شامل دو مقوله فضای سبز تجهیز شده و فضای سبز تجهیز نشده است که فضای سبز تجهیز شده شامل پارک ها می باشد که شهرداری ها آن را مجهز می کنند.

این مسؤول بیان کرد: فضای سبز تجهیز نشده بلوارها، پارک ها و جنگل های حاشیه شهر است که این جشنواره در این راستا بسیار مثمر ثمر خواهد بود، البته در حوزه گل و گیاه ما بی نیاز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: استان مازندران در تولید گل و گیاه رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، صادرات گل و گیاه در افزایش سرانه صادراتی استان مؤثر است، بیشتر صادرات گل و گیاه ما به کشورهای همسایه به ویژه کشورهای حوزه دریای خزر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران رتبه یک صادرات گل و گیاه کشور را دارد

مازندران رتبه یک صادرات گل و گیاه کشور را دارد