مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-23اقتصادي

موفقیت خوشه زیلو میبد در گرو همکاری و توجه به مشکلات است


اصغر مصاحب روز یکشنبه در نشست خوشه زیلوی میبد با یادآوری عملکرد خوب آن در یک سال گذشته افزود: پروژه توسعه خوشه ای مدل شناخته شده در عرصه جهانی است که از طریق این سازمان در حال پیاده سازی است.

وی ادامه داد: مشارکت و همکاری زیلوبافان و صاحبان این صنعت در این حوزه با توجه به نگرانی هایی که دارند به شناسایی حلقه های مفقوده ، نقطه های فشار ، گرفتاری ها و نیز پیدا کردن راهکارهایی برای حل مشکلات در عمل منجر شود.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تصریح کرد: استفاده از فناوری های جدید و استفاده از راهکارهای ارائه شده از طرف زیلوبافان و.

رفع کننده مشکلات و مسائل است.

وی با قدردانی از همت هنرمندان در این حوزه به برنامه های حمایتی این سازمان در استان برای رقم زدن اتفاق هایی خوب اشاره و بر برگزاری کمیته های راهبری بر اساس دستوالعمل های سازمان تاکید کرد.

فرماندار میبد هم گفت: زمانی چراغ هنر صنعت زیلو بافی میبد رو به خاموشی بود اما به همت گروه ها و افراد در سطح شهرستان و با حمایت های انجام شده این هنر دوباره احیا شد.

حسین فلاح با اشاره به اختصاص پنج میلیارد تومان وام سه تا چهار درصد از سوی صندوق کارآفرینی امید به حوزه زیلو بافی افزود: فرآیند شکل گرفته خوب شروع شد، همچنان با استفاده از ظرفیت های موجود و در گرو حمایت هایی که لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت خوشه زیلو میبد در گرو همکاری و توجه به مشکلات است

موفقیت خوشه زیلو میبد در گرو همکاری و توجه به مشکلات است