مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 18:402020-02-23اقتصادي

کشف 5 هزار ماسک دپو شده در یک داروخانه


رییس اداره صمت صومعه سرا از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در یکی از داروخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی 40 میلیون ریال تشکیل شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره صمت صومعه سرا از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در یکی از داروخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی 40 میلیون ریال تشکیل شد.

محمد نیک صفت در گفت وگو با ایسنا، از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: این تعداد ماسک طی بازرسی مشترک نماینده دادستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در یکی از داروخانه های صومعه سرا کشف و ضبط شد.

وی افزود: این داروخانه که در داخل شهر صومعه سرا قرار دارد، از عرضه ماسک به شهروندان خودداری و با نصب پلاکارد ماسک نداریم آن را احتکار کرده بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا با بیان اینکه ماسک ها پس از کشف با هماهنگی مقام قضایی و با حضور و نظارت بازرسان بین مردم توزیع شد، گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی 40 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی از داروخانه ها و واحدهایی که اقلام بهداشتی عرضه می کنند به صورت مستمر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 هزار ماسک دپو شده در یک داروخانه

کشف 5 هزار ماسک دپو شده در یک داروخانه