مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 22:302020-02-23اجتماعي

توصیه هایی درباره نحوه دفع زباله های ویروسی


درپی گزارش شدن مواردی از ابتلا به «کروناویروس» در ایران و لزوم رعایت اقدامات پیشگیرانه برای کاهش انتقال این ویروس رییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران با اشاره افزایش استفاده از ماسک ها، - درپی گزارش شدن مواردی از ابتلا به کروناویروس در ایران و لزوم رعایت اقدامات پیشگیرانه برای کاهش انتقال این ویروس رییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران با اشاره افزایش استفاده از ماسک ها، ژل های ضدغفونی کننده و.

توصیه کرد: ماسک ها و دستمال های کاغذی پس از استفاده داخل کیسه های در بسته قرار داده و به سطل زباله یا مخازن زباله منتقل شود.

فاطمه اکبرپور در گفت و گو با ایسنا ادامه داد: همانطور که به مردم آموزش داده می شود تا زباله های خود را در کیسه در بسته قرار دهند، از مدیران اجرایی پسماند، شهرداری ها و پیمانکاران مربوطه و کارگران شهرداری انتظار می رود در زمینه چگونگی مواجهه با پسماندهای آلوده به کروناویروس آموزش های لازم را ببینند و هم در حوزه ضدعفونی کردن مخازن زباله و هم در حوزه جمع آوری و رعایت بهداشت فردی آموزش های لازم را ببینند چراکه این افراد هنگام جمع آوری در ارتباط بیشتری با این زباله های عفونی هستند.

وی با اشاره به اینکه انواع ویروس های دیگر نیز در گذشته وجود داشته است و پیش بینی های لازم در مراکز درمانی شده است، اظهارکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی درباره نحوه دفع زباله های ویروسی

توصیه هایی درباره نحوه دفع زباله های ویروسی