مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 04:302020-02-24اجتماعي

نفوذ توده هوای گرم و سرد در طول هفته جاری


مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه قشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ توده هوای گرم همراه با وزش باد گرم از بامداد دوشنبه به منطقه است، - محمد دادرس دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به شرایط جوی استان در ساعات پیش رو اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ توده هوای گرم همراه با وزش باد گرم از بامداد دوشنبه به منطقه است.

وی با اشاره به شرایط دمای هوا استان در روزی های آینده افزود: دمای هوا در جلگه مرکزی، ارتفاعات و دامنه ها 5 تا 10 درجه سلسیوس افزایش می یابد.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به اینکه وزش باد در عصر شنبه و صبح یک شنبه خیلی شدید است، گفت: با توجه به وزش باد شدید باید در رابطه با سازه های موقت و داربست های مستقر در استان تدابیر لازم اندیشیده شود.

دادرس با بیان اینکه ساکنان حاشیه جنگل ها از روشن کردن آتش و رها کردن آن در عرصه های جنگلی خودداری کنند، گفت: علاوه بر کاهش رطوبت نسبی، پدیده مه نیز برای بعضی از مناطق گیلان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ توده هوای سرد و بارشی از سه شنبه شب و فعالیت آن تا چهارشنبه در منطقه است، تصریح کرد: از روز سه شنبه دمای هوا در اکثر مناطق استان به طور متوسط 10 تا 20 درجه سلسیوس کاهش می یابد و بارندگی و وزش باد در روز چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ توده هوای گرم و سرد در طول هفته جاری

نفوذ توده هوای گرم و سرد در طول هفته جاری