مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-24اقتصادي

عدم تامین مواد اولیه با کیفیت سنگ لای چرخ تولید کاغذ بسته بندی است


تولید کننده صنایع کاغذی در ساوه عدم تامین مواد اولیه با کیفیت را مهم ترین سنگ لای چرخ افزایش تولید دانست.

-  سامان اسفندیاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این شرکت به منظور کاهش وابستگی به تولیدات خارجی در شهر صنعتی کاوه تاسیس شد، اما عدم تامین مواد اولیه با کیفیت و در دسترس، مهم ترین سنگ لای چرخ افزایش تولید و صادرات است.

وی با اشاره به این که ماده اولیه از کاغذهای ضایعاتی و کارتن تامین می شود، افزود: این گونه کاغذهای ضایعاتی هم در ایران متولی خاصی ندارد و هم این که تفکیک زباله از مبداء توجه خاصی نمی شود و در بحث های توسعه ای تامین مواد اولیه و با کیفیت و به موقع، معضل داریم.

این تولید کننده اظهار کرد: در واردات مواد اولیه تولید کاغذ نیز مشکلاتی وجود دارد که برغم پیگیری سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و گشایشی در این مهم رخ داده است، اما نیازمند همکاری گمرک و محیط زیست است تا بتوانیم بخشی از نیاز داخل به تامین واردات انجام شود.

اسفندیاری با اشاره به این که این شرکت ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن کاغذ با استفاده از کاغذ باطله (آخال ) را دارا است، گفت: سالانه 5 درصد تولیدات این شرکت به کشورهای همسایه صادر می شود که کشورهای عراق و افغانستان بیشترین بازارهای هدف تولیدات را شامل می شوند که در صورت تامین مواد اولیه مکفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تامین مواد اولیه با کیفیت سنگ لای چرخ تولید کاغذ بسته بندی است

عدم تامین مواد اولیه با کیفیت سنگ لای چرخ تولید کاغذ بسته بندی است