مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:402020-02-24سياسي

مشارکت67 درصدی مردم دیر در انتخابات


میزان مشارکت مردم دیر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بالغ بر 67 درصد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، کریم علی حسنی صبح امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و شورای سلامت شهرستان دیر با تشکر از مردم و همکاران در برگزاری انتخابات سالم و پرشور، اظهار داشت: میزان مشارکت مردم دیر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بالغ بر 67 درصد بوده است.

فرماندار دیر در ادامه به بحث هجوم ملخ های صحرایی اشاره و اظهار داشت: امکاناتی جهت مبارزه با این مساله وارد شهرستان شده است که اگر نیاز بود امکانات بیشتری هم درخواست می کنیم.

  علی حسنی با تاکید به تمامی ادارات برای بسیج همه امکانات خود و در اختیار گذاشتن آن به جهاد کشاورزی افزود: با توجه به تجربه خوبی که در زمینه مبارزه با هجوم ملخ ها داریم، انتظار می رود همچون دوره پیش با برنامه ریزی، همکاری مطلوبی میان نهادها و کشاورزان شکل بگیرد.

وی همچنین در بحث سوخت تراکتورها هم بیان داشت: تلاش می شود با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی خللی در روند مبارزه ایجاد نشود.

مقام عالی دولت در شهرستان دیر در ادامه به ویروس کرونا و مستقر شدن کشتی چینی اشاره و ابراز داشت: کشتی فوق از 7 دسامبر 2019 از شانگهای چین جدا شده و 44 روز دریانوردی داشته و حدود ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت67 درصدی مردم دیر در انتخابات

مشارکت67 درصدی مردم دیر در انتخابات