مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-24سياسي

اصلاح ساختار در لایحه بودجه 99 حداقلی است/کلیات نباید تصویب شود


عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: اصلاحات ساختاری بودجه در لایحه بودجه سال 99، کم و حداقلی است و بودجه واقع گرایانه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا فولادگر در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه سال 99، در مخالفت با کلیات آن، گفت: اصلاحات ساختاری در لایحه بودجه از سوی دولت و کمیسیون تلفیق، کم و حداقلی بود.

شرایط اقتصاد کشور، شرایط تحریمی است.

باید بودجه متناسب با شرایط تحریم، واقع گرایانه تنظیم شود.

وی اظهار داشت: در بخش درآمدی، لایحه بودجه 100هزار میلیارد تومان منابع از محل واگذاری درآمدهای سرمایه ای یعنی فروش نفت دیده شده و برای اولین بار 34هزار میلیارد تومان مستقیماً از صندوق توسعه ملی استقراض کرده ایم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: در بخش منابع 200هزار میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی دیده شده که با توجه به شرایط رکود اقتصادی، باید دید چه مقدار از این درآمدها قابل تحقق است؛ آیا جامعه هدف، گسترش می یابد و فرارهای مالیاتی را کاهش می دهیم یا سازمان مالیاتی به دنبال افزایش فشار بر مؤدیان موجود است؟ فولادگر گفت: هم اکنون سازمان امور مالیاتی روز به روز فشار مالیاتی را بر شرکت ها افزایش می دهد که این امر تولید را با مشکلات جدی روبرو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار در لایحه بودجه 99 حداقلی است/کلیات نباید تصویب شود

اصلاح ساختار در لایحه بودجه 99 حداقلی است/کلیات نباید تصویب شود