مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-24اجتماعي

بیکاری و فقر یکی از مهمترین عوامل ناهنجاری های اجتماعی است


در جلسه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با رییس و اعضای انجمن مراکز کاریابی و معاون اداره کل تعاون و رفاه استان تهران توافقاتی در راستای توانمندسازی خانواده های زندانیان انجام شد.

- در جلسه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با رییس و اعضای انجمن مراکز کاریابی و معاون اداره کل تعاون و رفاه استان تهران توافقاتی در راستای توانمندسازی خانواده های زندانیان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این جلسه جبار باقری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: با توجه به اینکه خانواده های زندانیان از قشر آسیب پذیر جامعه هستند لذا انجمن حمایت زندانیان اولویت خود را برای آموزش و توانمندسازی خانواده های زندانیان قرارداده تا این خانواده ها به خود کفایی برسند.

وی افزود: راه نجات خانواده های زندانیان پس از گرفتار شدن سرپرست خانواده فراهم کردن شغلی مناسب برای آنان است زیرا بیکاری و فقر یکی از مهمترین عوامل بوجود آمدن بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است و اگر شغل متناسب با شئونات یک فرد در جامعه وجود داشته باشد، بسیاری از جرائم از بین خواهد رفت.

به همین دلیل انجمن حمایت برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و پیشگیری از وقوع جرم در این خانواده هابا استفاده از ظرفیتهای موجود در جامعه و تفاهم با موسسات و شهرداریها در راستای پیشرفت و خودکفایی خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری و فقر یکی از مهمترین عوامل ناهنجاری های اجتماعی است

بیکاری و فقر یکی از مهمترین عوامل ناهنجاری های اجتماعی است