مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-24پزشكي

انصاری فرد: ادعاهای قلعه نویی کذب محض است/ کل مبلغ قرارداد استوکس پس گرفته می شود


اینکه سپاهانی ها می گفتند ما داخل راهرو گرم می کردیم ادعای کذبی است، من خودم آنجا ناظر بودم که هیچ فردی از رختکن سپاهان بیرون نیامد.

- ، محمدحسن انصاری فرد در گفت وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی با سپاهان باید 3 بر صفر اعلام شود و یا اگر رای بدهند که دوباره باید بازی انجام شود این کار را می کنید؟ گفت: روز گذشته سپاهان هیچ عزم و اراده ای به دلایل مختلف برای برگزاری این مسابقه نداشت.

به دروغ عنوان کردند تماشاگران اجازه نمی دهند ما بیاییم در حالی که فرمانده یگان ویژه اصفهان که بر شرفش درود واقعیت را گفت و اعلام کرد تیم سپاهان خودش دوست نداشت بیاید و هیچ مشکلی برای انتقال بازیکنان وجود نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که پس چرا نیامدند؟ خاطرنشان کرد: نمی خواستند بازی کنند.

صاف و رک و پوست کنده به شما بگویم که اینها چند بازیکن مصدوم داشتند و سازمان لیگ و وزارت بهداشت دستور داد تماشاگرانشان هم به علت ویروس کرونا حضور نداشته باشند.

سوال من این است که تیم های استقلال، نفت مسجد سلیمان، به خصوص شهر خودرو و استقلال که میزبان بودند بازی را برگزار کردند اما سپاهان فقط نمی خواست بازی را برگزار کند؟ مگر چنین چیزی می شود؟ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شما می گویید سپاهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری فرد: ادعاهای قلعه نویی کذب محض است/ کل مبلغ قرارداد استوکس پس گرفته می شود

انصاری فرد: ادعاهای قلعه نویی کذب محض است/ کل مبلغ قرارداد استوکس پس گرفته می شود