مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:362020-02-24سياسي

هجرت و تبلیغ علما موجب تقویت باورهای دینی و فرهنگی مردم می شود


هجرت و تبلیغ روحانیون برجسته موجب تعمیق و تقویت باورهای دینی و فرهنگی در بین مردم استان ها بویژه جوانان آن دیار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدار حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان اینکه لرستان، استانی ولایت مدار و محب اهل بیت (ع) است، گفت: دفاع از حریم اهل بیت (ع) از خصوصیات و ویژگی های بارز مردم این دیار است.

وی با بیان اینکه نیاز است روحانیون لرستانی که در قم مشغول به تحصیل هستند و از جهت علم و اخلاق به مراتبی رسیده اند به لرستان هجرت کنند، افزود: هجرت و تبلیغ روحانیون برجسته موجب تعمیق و تقویت باورهای دینی و فرهنگی در بین مردم استان ها بویژه جوانان آن دیار خواهد شد.

استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به تخصصی شدن دروس و رشته های حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: امید می رود در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شود تا زمینه حضور مبلغان دینی فرهیخته و متخصص در استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت های خطیر نمایندگان ولی فقیه در استان ها رسیدگی به مشکلات مردم و رساندن این مشکلات به سازمان ها و مدیران مسئول است، گفت: نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و در حل مشکلات مردم با سعه صدر رسالت خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجرت و تبلیغ علما موجب تقویت باورهای دینی و فرهنگی مردم می شود

هجرت و تبلیغ علما موجب تقویت باورهای دینی و فرهنگی مردم می شود