مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:362020-02-24بين الملل

مخالفان الحاق به FATF، پاسخگوی پیامدهای بازگشت ایران به لیست سیاه باشند


کارشناس ارشد مسائل استراتژیک تاکید کرد: کسانی که مانع از تکمیل روند عضویت الحاق ایران به FATF شدند، اکنون باید مسئولیت بازگشت به لیست سیاه را پذیرفته و نسبت به فشارهای احتمالی و شرایطی که حادث می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دیاکو حسینی ، با اشاره به بازگشت مجدد ایران به لیست سیاه FATF گفت: بازگشت مجدد ایران به لیست سیاه FATF در این مقطع، به معنای افزایش فشارهای تحریمی بر مبادلات و همکاری های مالی و بانکی ایران با نظام های اقتصادی دنیا است که هم اکنون نیز به دلیل اعمال تحریم های آمریکا تحت فشار است.

وی با بیان اینکه بازگشت مجدد ایران به لیست سیاه FATF کمک بسیار بزرگی به دولت ترامپ است، اظهار داشت: اعمال اقدامات تقابلی علیه ایران به دلیل بازگشت به لیست سیاه FATF به فشارهای چند جانبه علیه ایران از سوی آمریکا مبنای قانونی می دهد.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: علیرغم اعمال تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا، آن فشار فاقد مشروعیت و مبنای قانونی بود و کشورها بنا به فشار به خواست آمریکا تن می دادند اما بازگشت به لیست سیاه FATF مبنای حقوقی برای تحریم های گسترده تر از آنچه اکنون در حال اجرا است را به آمریکا می دهد.

حسینی درباره فشارهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان برای بازگشت ایران به لیست سیاه FATF تصریح کرد: این فشارها همیشه وجود داشته و تازگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان الحاق به FATF، پاسخگوی پیامدهای بازگشت ایران به لیست سیاه باشند

مخالفان الحاق به FATF، پاسخگوی پیامدهای بازگشت ایران به لیست سیاه باشند