مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-24سياسي

لاهوتی: دولت خود را به صندوق توسعه ملی بدهکار کرده است


دولت تصمیم دارد در سال آینده به جای 36 درصد سهم صندوق توسعه ملی، 20 درصد به آن واریز کند که با این حساب خود را 16 درصد به صندوق بدهکار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان، در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال 1399 کل کشور در پاسخ به انتقادات مخالفین لایحه بودجه گفت: برخی از نمایندگان عنوان کردند که در بودجه به استان ها توجهی نشده است، در حالی که دولت در این لایحه اختیار 600 طرح بزرگ ملی را به استان ها وگذار کرده و به جای اینکه برای این طرح ها در تهران تصمیم گیری شود، به استان ها واگذار شده تا با توجه به شرایط آن استان تصمیم گیری شود.

  وی با بیان اینکه برخلاف ادعای مخالفین بودجه، منابع درآمدی دولت کاملاً مشخص است، گفت: نمایندگان مجلس اگر پیشنهاد دیگری دارند می توانند در جریان بررسی جزییات مطرح کنند و بودجه را تغییر دهند، اما باید به این نکته توجه کرد که بودجه سال 99 براساس واقعیات کشور بسته شده است.

  این نماینده مجلس ادامه داد: در بودجه پیش بینی شده که 50 هزار میلیارد تومان از اموال مازاد خود را واگذار کند، در حالی که همه می دانید دولت 7 هزار میلیارد تومان اموال مازاد دارد، پس چه اشکالی دارد که این مجوز را به دولت بدهیم تا اموال مازاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاهوتی: دولت خود را به صندوق توسعه ملی بدهکار کرده است

لاهوتی: دولت خود را به صندوق توسعه ملی بدهکار کرده است