مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:452020-02-24اجتماعي

بارش های اسفند بیش از فروردین است دبی کشکان به 4800 مترمکعب میرسد


هشدارهای هواشناسی در روزهای اخیر حاکی از ورود سامانه بارشی قوی به جو لرستان است که گفته می شود میانگین بارش های این سامانه در برخی نقاط (شرق و جنوب شرق لرستان) به 200 میلی متر یعنی چیزی بیش از بارش های سیل آسای فروردین ماه امسال، می رسد.

دستگاه های امدادی و خدماتی لرستان به حالت آماده باش درآمده اند تا این بار سیل پیش بینی شده در لرستان اثرات مخرب و ویرانگری در پی نداشته باشد.

هشدار نسبت به تخلیه ساکنان حاشیه رودخانه کشکان به ویژه در بخش غربی شهر پلدختر نیز صادر شده است.

مدیرکل راهداری لرستان نیز گفته است از عصر روز دوشنبه 4 اسفند 98 تا پایان هفته که دبی پیش بینی شده خروجی از رودخانه های استان به چهار هزار مترمکعب خواهد رسید محور قدیم خرم آباد- پلدختر بصورت رفت و برگشت از ساعت 18 (6 عصر) روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد شد و تردد را از روی آن خواهیم برداشت.

فعالیت سامانه بارشی قوی از غروب دوشنبه تا بعدازظهر چهارشنبه مدیرکل هواشناسی لرستان در این رابطه با اشاره به اینکه براساس آخرین نقشه ها و مدل های هواشناسی از غروب روز دوشنبه تا بعدازظهر روز چهارشنبه شاهد فعالیت یک سامانه بارشی قوی بر روی جو استان خواهیم بود، اظهار داشت: از سه شنبه تا اواسط روز چهارشنبه برای شهرهای سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های اسفند بیش از فروردین است دبی کشکان به 4800 مترمکعب میرسد

بارش های اسفند بیش از فروردین است دبی کشکان به 4800 مترمکعب میرسد