مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 08:302020-02-24سياسي

تصویب لایحه بودجه 99 را به مجلس یازدهم بسپارید


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم به اندازه کافی زیر بار تهمت قرار دارد، تصویب بودجه 99 را به مجلس یازدهم بسپارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه و در جریان بررسی لایحه بودجه 99 حمیدرضا حاجی بابایی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال 99 گفت: عدم شفافیت، عدم وجود عدالت اجتماعی، عدم توجه به اشتغالزایی و عدم تطبیق بودجه با اسناد بالادستی از ایرادات مهم لایحه بودجه سال 99 است.

وی ادامه داد: سقف بودجه سال 99 شفاف نیست و 250 هزار میلیارد تومان از درآمدهای دولت به جای واریز به خزانه به صندوق توسعه ملی واریز می شود.

وی ادامه داد کف حقوق کارمندان دو میلیون و 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است و افزایش 15 درصدی حقوق به صورت مساوی برای همه افراد ظالمانه است مجلس نباید زیر بار این ظلم برود.

حاجی بابایی تصریح کرد: در لایحه بودجه سال 99 سهم 14.

5 درصدی بودجه نفت شفاف نشده است ادغام یارانه های نقدی و کمک معیشتی اشتباه بود مجلس برای کمک به دولت نباید زیر بار این بودجه برود.

وی از نمایندگان خواست کلیات بودجه را به تصویب نرسانده و سه دوازدهم بودجه را به تصویب برسانند و بودجه را جهت اصلاحات اساسی به کمیسیون تلفیق بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه بودجه 99 را به مجلس یازدهم بسپارید

تصویب لایحه بودجه 99 را به مجلس یازدهم بسپارید