مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-24ورزشي

مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان و «گاف» عجیب مدیر تیم اصفهانی


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حالی از همتای خود در باشگاه سپاهان خواست بازیچه دست امیر قلعه نویی نشود که مسعود تابش پاسخ روشنی به عدم ارائه لیست بازیکنان سپاهان ارائه نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال قرار بود روز گذشته پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند ولی به دلیل حضور دیرهنگام سپاهان در ورزشگاه و عدم حضور بازیکنان این تیم در زمین، پرسپولیس اقدام به ترک نقش جهان کرد و مسابقه لغو شد.

مسعود تابش مدیرعامل سپاهان و محمدحسن انصاریفرد صبح امروز مناظره ای را با یکدیگر درباره اتفاقات رخ داده انجام دادند که انتهای این مناظره با گاف عجیب مدیر سپاهان همراه بود.

متن این مناظره که در برنامه تهران ورزشی انجام شد، در ادامه می آید: انصاریفرد: تابش بازیچه دست قلعه نویی نشود! محمد حسن انصاریفرد با اعلام چند دلیل تاکید کرد که سپاهانی ها عزمی برای برگزاری مسابقه با پرسپولیس نداشتند.

وی در بخشی از صحبت های ابتدایی خود گفت: سپاهانی ها وقتی به رختکن رفتند، اصلا در راهرو حضور پیدا نکردند.

خودم درست جلوی راهرو بودم.

با آن زمین به این خوبی چه دلیل دارد بازیکنان سپاهاندر راهرو گرم کنند؟ این چه حرفهای کذبی است که اظهار می کنند؟ از تابش انتظار دارم به عنوان فرد با اخلاق و خوشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان و «گاف» عجیب مدیر تیم اصفهانی

مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان و «گاف» عجیب مدیر تیم اصفهانی