مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:052020-02-24اجتماعي

بسیج تمامی تجهیزات شهرداری خرم آباد/ انسداد زیرگذرهای شهر در صورت سیلاب احتمالی


معاون عمرانی شهرداری خر م آباد گفت: شهرداری خرم آباد همه امکانات و پرسنل خود را برای کاهش خسارات ناشی از سیلاب احتمالی انجام داده است.

- علیرضا صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با بیان اینکه شهرداری این شهرستان از آمادگی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از سیل برخوردار است، عنوان کرد: تمام پیمانکاران، پرسنل و تجهیزات شهرداری ظرف چند روز گذشته بسیج شده اند.

وی افزود: شهرداری لایروبی رودخانه در قسمت های مختلف شهر، لایروبی و پاک سازی انهار و کانال های سطح شهر را در دستور کار قرار داده است.

مسدود کردن زیرگذرها و کوچه هایی که امکان آبگرفتگی آنها وجود دارد از دیگر مواردی است که معاون عمرانی شهرداری خرم آباد به آن اشاره کرد.

صادقی در مورد نگرانی شهروندان نسبت به دیواره ساحلی خرم رود نیز توضیح داد: تقریبا در خرم رود جز بخشی از پل حاجی با مشکلی مواجه نیستیم و تا شب بتن ریزی این قسمت انجام می شود، همچنین بخشی از دیواره قدیمی که تخریب شده را سنگ چینی می کنیم.

وی گفت: تلاش ها به شکلی است که در صورت بروز اتفاقی شاهد کمترین خسارت مالی و جانی باشیم.

معاون عمرانی شهرداری خرم آباد با بیان اینکه تجهیزاتی به شهرداری اضافه نشده است، خاطرنشان کرد: اما نسبت به سیل فروردین ماه جاری از آمادگی بالاتری برخوردار هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمامی تجهیزات شهرداری خرم آباد/ انسداد زیرگذرهای شهر در صورت سیلاب احتمالی

بسیج تمامی تجهیزات شهرداری خرم آباد/ انسداد زیرگذرهای شهر در صورت سیلاب احتمالی