مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:252020-02-24ورزشي

حال و روز قایقرانی به روایت ملی پوش اراکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، در مسابقات قایقرانی کاپ آسیایی که چندی پیش در رشته کانوپولو در کشور چین برگزار شد، یکی از ملی پوشان اراکی که در گرفتن مدال نقره مسابقات نقش مؤثری ایفا کرد، محمدرضا جمشیدیان بود که از سال 85 ورزش قایقرانی را شروع کرد و خیلی زود توانست پیراهن تیم را بر تن کند.

جمشیدیان از سال 1390 به عضویت تیم ملی درآمد و از سال 1392 شروع به کسب مدال کرد، کسب 2 مدال طلای جوانان آسیا، کسب مدال برنز بزرگسالان، اعزام به مسابقات جهانی کانادا برای اولین بار، کسب چندین مدال نقره در مسابقات آسیایی و.

تنها بخشی از کارنامه پرافتخار این جوان اراکی است.

جمشیدیان که موفق به دریافت کارت مربیگری کانوپولو شده، از سال 90 در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافته و از همان سال تاکنون به همراه تیم اراک قهرمان کشور در دو زمینه قهرمانی کشور و کابل آزاد شده است، وی در رشته های دیگر قایقرانی از جمله اسلالوم و رفتینگ نیز مدال کسب کرده و دانش آموخته رشته تربیت بدنی است، خبرنگار ورزشی فارس با این جوان ورزشکار گفت وگویی داشته که در ادامه می خوانید.

 فارس: وضعیت قایقرانی استان چگونه است؟ جمشیدیان: حال قایقرانی استان زیاد خوب نیست که یکی از دلایل آن شرایط مالی تیم است که با توجه به مشکلات اقتصادی شرایط مطلوبی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و روز قایقرانی به روایت ملی پوش اراکی

حال و روز قایقرانی به روایت ملی پوش اراکی