مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:452020-02-24پزشكي

همایش بین المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام» لغو شد


همایش بین المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام» که قرار بود در 13 و 14 اسفند در بنیاد ایرانشناسی برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی لغو شد.

- همایش بین المللی جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام که قرار بود در 13 و 14 اسفند در بنیاد ایرانشناسی برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، براساس اعلام وزارت بهداشت، مبنی بر لغو همایش ها و کنگره های علمی و دانشگاهی در پی شیوع ویروس کرونا، همایش بین المللی جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام تا اطلاع ثانوی لغو شد.

ضمن پوزش از پژوهشگران و علاقه مندان، زمان جدید برگزاری این همایش متعاقباً اعلام می شود.

برگزاری نشستهای تخصصی با موضوع های: جایگاه زن در آفرینش و تکوین ، زنان در دستیابی به صلح و پیشرفت پایدار با تکیه بر تاریخ و تمدن ایران و اسلام ، زنان در احیا و ترویج میراث فرهنگی ناملموس ، زنان؛ خودمراقبتی و خودباوری ، زنان در تحکیم بنیان خانواده ، زنان در اقتصاد خلاق، کارآفرینی و مسئولیت های اجتماعی ، زنان و مطالعات آینده پژوهی در عرصه علم و فناوری، در کشورهای اسلامی و کشورهای غربی ، زنان در رسانه ها و فضای مجازی: فرصت ها و تهدیدها ، از جمله برنامه های این همایش بین المللی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام» لغو شد

همایش بین المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام» لغو شد