مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 21:452020-02-24دانش

پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان به مهر 99 موکول شد


معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت مشترک با واحدهای تهران جنوب و مرکز در بهمن ماه به دلیل مشکلات فنی محقق نشده است، - معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت مشترک با واحدهای تهران جنوب و مرکز در بهمن ماه به دلیل مشکلات فنی محقق نشده است، گفت: در مهر ماه 99 به صورت مستقل پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

میثم یزدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه قرار بر این بود که به صورت مشترک با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد- تهران مرکز و تهران جنوب- در بهمن ماه پذیرش دانشجو داشته باشیم، توضیح داد: متأسفانه این اتفاق به دلیل مشکلات فنی محقق نشد و پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد محمود فرشچیان تا مهر ماه سال آینده به تعویق افتاد.

وی در پاسخ به اینکه پذیرش دانشجو به صورت مشترک با واحدهای دیگر قرار بوده به چه صورت انجام شود، گفت: قرار بود دوره های مشترک با بهره گیری از امکانات ما و واحدهای مذکور، با اساتید و دانشجوهای مشترک برگزار شود که این موضوع به دلایل فنی اتفاق نیفتاد.

البته خیلی از کارها پیش رفت، اما به نتیجه نرسید و قرار شد ان شاء الله با مجوزی که از سوی وزارت علوم صادر می شود، از مهر ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان به مهر 99 موکول شد

پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان به مهر 99 موکول شد